پروژه آماده افترافکت معرفی پروفایل اینستاگرام

رایگان

پروژه آماده افترافکت معرفی پرو فایل اینستاگرام، این پروژه را میتوانید رایگان از طراحی بروز دریافت نمایید.

حجم فایل :108KB

توضیحات

پروژه آماده افترافکت معرفی پرو فایل اینستاگرام، این پروژه را میتوانید رایگان از طراحی بروز دریافت نمایید.

حجم فایل :108KB

درباره نرم افزار افتر افکت:

تقریبا همه ما می دانیم که افتر افکت یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم افزار هماهنگی بالایی با نرم افزارهای Adobe Photoshop, Adobe Premiere و Adobe Audition دارد.

از این برنامه به شدت در صنعت تصویر متحرک و فیلم های ویدیویی و تیراژ فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود . بسیاری از شاهکار های سینمایی و تبلیغات تلویزیونی اغلب محصول برنامه AE یا همان افتر افکت است! به عبارتی برنامه After Effects در زمینه تلفیق و ترکیب تصاویر متحرک همان قدرتی را در اختیار شما قرار می دهد که ابزارهای نقاشی و ترسیمی در اختیار هنرمندان قرار داده اند!

فیلم های پرهزینه هالیوودی همچون Gladiator, SpiderMan, Die Hard 4, فیلم جنجالی ۳۰۰، Mr. & Mrs Smith, Last Samurai, Rush Hour 3 , سری فیلم های Blade و فیلم ماتریکس و بالغ بر ۳۵۰ فیلم دیگر هالیوودی همگی ازافتر افکت برای جلوه های ویژه، تیتراژ و میکس ویدیویی خود استفاده نموده اند. به دلیل نیاز آموزشی علاقمندان این حرفه بسیار درآمد زا و پرطرفدار و به روز که بازار کار بسیار خوبی را نیز با خود به همراه دارد. افترافکت یکی از معتبرترین و قدرتمند ترین نرم افزارها در بخش جلوه های ویژه ، motion graphics (گرافیک متحرک) و کامپوزیت می باشد .این نرم افزار در خیلی از پروژه های سینمایی استفاده شده و در حال حاضر نیز جزء اولین گزینه ی فیلم سازان مطرح می باشد.

یک مفهوم مهم در نرم افزار افترافکت، موشن گرافیک می باشد. موشن گرافیک (motion graphics) به طرح های گرافیکی دارای حرکت گفته می شود ، در گذشته طرح ها گرافیکی در سطح یک پوستر یا یا عکس ثابت بود ،اما امروزه طرح های گرافیکی متحرک بیش از پیش استفاده می شود. موشن گرافیک ها در زمینه های گوناگون از قبیل تبلیغات ، تیزرهای تلوزیونی ، تیتراژ فیلم ها و … کاربرد فراوان دارند .از نمونه های بارز موشن گرافیک به تیزر برنامه های تلویزیون می توان اشاره کرد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه آماده افترافکت معرفی پروفایل اینستاگرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.