فوتیج بسم الله – پروژه آماده افترافکت

65,000 تومان

در این مجموعه 3 پروژه آماده افترافکت فوتیج بسم الله قرار داده شده تا طراحان و تدوین گران عزیز بتوانند برای شروع کلیپ و ویدئو خود از آنها بهره مند شوند. فایل های این محصول در افترافکت قابل ویرایش هستند.

توضیحات

در این مجموعه 3 پروژه آماده افترافکت فوتیج بسم الله قرار داده شده تا طراحان و تدوین گران عزیز بتوانند برای شروع کلیپ و ویدئو خود از آنها بهره مند شوند. پسوند فایل های این مجموعه mp4 و Aep می باشد گه در افترافکت قابل ویرایش هستند.

همچنین اگر فقط به فوتیج های بسم الله نیاز دارید و فایل لایه باز آن احتیاجی ندارید میتوانید از این لینک آن را دریافت نمایید

 

نمایش دمو محصول:

 

فوتیج چیست و چه کاربردی دارد؟

 

یکی از مواردی که در برنامه های مختلف بسیار از آن استفاده می شود، فوتیج می باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید پروژه های خود را جذاب تر و حرفه ای تر از قبل طراحی کنید و یا با تغییر برخی از ویژگی های فایل خود، افکت های ویژه و جذابی را به آن بیافزاید. اما در اصل این فوتیج چیست و چه کاربردی دارد و تفاوت آن با پروژه های آماده در چیست؟ در اصل فوتیج ها به فایل های خام ویدیویی گفته میشود که توسط دوربین های فیلم برداری و یا مداربسته و… ذخیره شده است، اما هیچگونه جلوه ویژه ای در آنها صورت نگرفته است. این فایل ها به شما کمک می کند تا بتوانید در حین طراحی پروژه خود، بتوانید از انواع بک گراندها و… استفاده کنید و یا از آنها در تولید محتوای جدید استفاده کنید، این موضوع را حتما توجه کنید که این نوع فایل ها با فایل هایی چون کلیپ های آماده متفاوت است.

توضیحات تکمیلی

نوع

پروژه آماده افترافکت

پسوند

Aep , Mp4

قابل ویرایش در

افترافکت

حجم فایل

830MB

پسورد

tarahiberooz.ir

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوتیج بسم الله – پروژه آماده افترافکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.