آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر برای بازی

رایگان

آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر حیوانات برای بازی و گیم های رایانه ای ارائه شده از سایت معروف pluralsight میباشد، این آموزش را میتوانید رایگان در طراحی بروز تماشا نمایید. این آموزش شامل 37 پارت آموزشی بعلاوه سورس آموزش می باشد. که سورس آموزش را میتوانید از سبد خرید رایگان دریافت نمایید.

توضیحات

موزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر حیوانات برای بازی و گیم های رایانه ای ارائه شده از سایت معروف pluralsight میباشد، این آموزش را میتوانید رایگان از طراحی بروز دانلود نمایید.

در این آموزش از نرم افزار های 3ds Max , Zbrush و 3D-Coat برای مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر استفاده شده است.

نام اصلی آموزش :

ساخت کاراکتر

همانطور که میدانید برای مدلسازی کاراکتر های بازی باید از پلی گان های کمتری استفاده نمود تا موتور های رندرینگ بتوانند سریعتر کار پردازش را انجام دهند. در طراحی این نوع کاراکتر ها تکسچرینگ نقش اساسی در زیبایی و بهتر نشان دادن کاراکتر را دارد. که در این کورس آموزشی به تمامی این نکات پرداخته می شود.

توضیحات مدرس:

ترجمه:

آماده سازی یک مش با وضوح بالا آماده برای استفاده در بازی می تواند یک بخش دشوار اما بسیار مهم روند کار باشد. در این دوره ، Modeling و Texturing Animals for Games ، تمام مراحل لازم برای ایجاد مش آماده بازی را از مجسمه ای که قبلاً ایجاد کرده اید ، طی خواهید کرد. شما با ایجاد مش با وضوح پایین از مجسمه شروع خواهید کرد. در مرحله بعد ، ماوراء بنفش ها را ایجاد می کنید و با پخت نقشه ها ، جزئیات با وضوح بالا را به مش آماده به بازی منتقل می کنید. سرانجام ، شما روی بافت و ایجاد آخرین نسخه برای شخصیت در Marmoset Toolbag تمرکز خواهید کرد. وقتی این دوره را تمام کردید ، دانش بنیادی در مورد آماده سازی یک مشبک با قدرت بالا برای بازی ها خواهید داشت.

 

لاتین:

Getting a high-resolution mesh ready to be used in game can be a tricky, but very important part, of the process. In this course, Modeling and Texturing Animals for Games, you’ll go over all of the steps necessary to create a game-ready mesh from the sculpt you created previously. You’ll start off by creating the low-resolution mesh from the sculpt. Next, you’ll create the UVs and transfer the high-resolution detail to the game-ready mesh by baking the maps. Finally, you’ll focus on texturing and creating the final presentation for the character in Marmoset Toolbag. When you’re finished with this course, you’ll have a foundational knowledge of getting a high-res mesh ready for games

———————-> آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر برای بازی – معرفی <———————-

 
 

———————-> آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر برای بازی – پارت 1 <———————-

 
 

———————-> آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر برای بازی – پارت 2 <———————-

 
 

———————-> آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر برای بازی – پارت 3 <———————-

 
 

———————-> آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر برای بازی – پارت 4 <———————-

 
 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مدلسازی و تکسچرینگ کاراکتر برای بازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.