آموزش مدلسازی و تکسچر ربات جنگجو در zbrush

در این مجموعه آموزشی از سایت دیجیتال تاتورز (پلوروسایت جدید) به تدریس کامل مدلسازی یک ربات تخیلی در نرم افزار زیبراش پرداخته می شود و در ادامه تکسچرینگ و نورپردازی آن در نرم افزار فتوشاپ صورت می پذیرد. این آموزش به همراه فایل های جانبی آن می توانید رایگان از طراجی بروز دریافت نمایید.

مشاهده و دانلود آموزش

توضیحات

آموزش مدلسازی و تکسچر ربات جنگجو در zbrush از سایت دیجیتال تاتورز (پلوروسایت جدید) به تدریس کامل مدلسازی یک ربات تخیلی در نرم افزار زیبراش پرداخته می شود و در ادامه تکسچرینگ و نورپردازی آن در نرم افزار فتوشاپ صورت می پذیرد. این آموزش به همراه فایل های جانبی آن می توانید رایگان از طراجی بروز دریافت نمایید.

نرم افزار زیبراش (ZBrush) چیست،چه کاربردی دارد ؟

زیبراش یک برنامه مجسمه سازی و حکاکی سه بعدی پیشرفته است و چیزی که آن را از سایر نرم افزارها متمایز می کند این است که ZBrush تکنیک های مجسمه سازی سنتی را تقلید می کند که همگی به صورت دیجیتالی روی رایانه انجام می شوند.مجسمه سازی در نرم افزار زیبراش مانند کار با یک ظرف سفالی از جنس خاک رس است که شما با توجه به سلیقه خود به آن شکل می دهید.

تنوع بالا ابزارهای مجسمه سازی در نرم افزار ZBrush، به شما در خلق یک اثر هنری بی نظیر کمک می کنند. هنرمندان نه تنها می‌توانند با استفاده از ZBrush مدل‌ های خاص و دقیق‌ تری ایجاد کنند، بلکه اغلب می‌توانند سریع‌ تر از برنامه‌های دیگر مانند Maya یا 3ds Max به محصول نهایی برسند.

نرم افزار زیبراش اولین بار در سال 1999 توسط شرکت Pixologic Inc توسعه داده شد و به طور رسمی در سال 2009 برای PC و Mac منتشر شد. ZBrush امروزه به عنوان پیشرفته ترین نرم افزار مجسمه سازی سه بعدی در بازار شناخته می شود.

 

قسمت اول:

 

قسمت دوم:

 

 

قسمت سوم:

 

 

سایر قسمت ها در لینک زیر:

مشاهده و دانلود آموزش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مدلسازی و تکسچر ربات جنگجو در zbrush”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.