پروژه آماده داشبورد مدیریتی با React.js

رایگان

پروژه آماده پیچیده ترین و نوآورانه ترین داشبورد مدیریتی UI Material ساخته شده با React.js را میتوانید از طراحی بروز دانلود نمایید.

 

توضیحات

پروژه آماده پیچیده ترین و نوآورانه ترین داشبورد مدیریتی UI Material ساخته شده با React.js را میتوانید از طراحی بروز دانلود نمایید.

طراحی شده برای کسانی که عناصر رابط کاربری مدرن و وب سایت های زیبا را دوست دارند. Vision UI Dashboard React که از صدها عنصر، بلوک های طراحی شده و صفحات کاملاً کدگذاری شده ساخته شده است، آماده است تا به شما در ایجاد وب سایت ها و برنامه های وب خیره کننده کمک کند.

>> پیش نمایش پروژه <<

داشبورد مدیریتی React.js

Vision UI Dashboard React با بیش از 70 عنصر فرعی مانند دکمه‌ها، ورودی‌ها، نوارهای ناوبری، نوارهای ناوبری، کارت‌ها یا هشدارها ساخته شده است که به شما آزادی انتخاب و ترکیب را می‌دهد. همه اجزا می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند که می توانید به راحتی با استفاده از لوازم سبک MUI آنها را تغییر دهید.

 

CapturePage2

 

شما زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد که از نمونه کدهای کامل و آماده بهره می برد، زیرا همه عناصر پیاده سازی شده اند. این داشبورد رایگان MUI با بلوک های طراحی از پیش ساخته شده ارائه می شود، بنابراین فرآیند توسعه یکپارچه است، جابجایی از صفحات ما به وب سایت واقعی بسیار آسان است.

اگر می خواهید الهام بگیرید یا فقط چیزی را مستقیماً به مشتریان خود نشان دهید، می توانید توسعه داشبورد خود را با صفحات این پروژه شروع کنید. هر صفحه به خوبی با طرح‌بندی‌های جذاب و شکل‌های دلپذیر تشکیل شده. از داشبوردهای ویژه طراحی شده برای خانه‌های هوشمند، واقعیت مجازی و خودروها گرفته تا ادمین‌های CRM، Vision UI Dashboard Free React همه چیزهایی را دارد که برای راه‌اندازی سریع یک پروژه شگفت‌انگیز نیاز دارید.

 

>> پیش نمایش پروژه <<

 

Material UI – چارچوب متن باز مدرن
ApexCharts.js – نمودارهای متن باز مدرن و تعاملی
ویرایشگر Quill – ویرایشگر متن ReactJS ارائه شده توسط Quill
React Table – مجموعه ای از قلاب ها برای ساخت جداول قدرتمند ReactJD
ReactJS – یک کتابخانه محبوب جاوا اسکریپت برای ساخت رابط های کاربری

 

ری اکت ( React js ) چیست و چه کاربردی دارد؟

React یک کتابخانه‌ی قدرتمند است که تحت زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (js) عمل می‌کند. یک کتابخانه‌ی منبع باز یا اوپن سورس (Open-Source) که به کمکش می‌توانید برای برنامه‌های مختلف علی‌الخصوص برنامه‌های یک‌صفحه‌ای (Single-page)، رابط کاربری ایجاد کنید. قابلیتی که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی لایه‌های نمایشی برنامه‌های وب یا موبایل را مدیریت کنید.

یکی دیگر از کاربردهای مهم ری اکت این است که توسعه‌دهنده‌ها به کمکش می‌توانند برنامه‌های تحت وب ویژه‌ای طراحی کنند. برنامه‌هایی که بدون نیاز به بارگذاری دوباره‌ی صفحه (Refresh) می‌توانند داده‌ها را تغییر دهند. با اینکه بسیاریReact را یک فریم ورک فرانت اند می‌دانند اما باید بدانید که از نظر فنی تفاوت‌هایی با فرانت‌اندها دارد و هدف اصلی‌اش جنریت (Generate) یا ایجاد رابط کاربری است

 

توضیحات تکمیلی

نوع

پروژه آماده dashboard

زبان برنامه نویسی

html, css, React.js

حجم فایل

3.3MB

پسورد

tarahiberooz.ir

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه آماده داشبورد مدیریتی با React.js”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.