طرح لایه باز فال حافظ – ویژه شب یلدا

46,000 تومان

قالب آماده فال حافظ ویژه شب یلدا برای استفاده طراحان ، این قالب ها با پسوند PSD و قابل ادیت در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

توضیحات

طرح لایه باز فال حافظ ویژه شب یلدا برای استفاده طراحان ، این قالب ها با پسوند PSD و قابل ادیت در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

برای دوره همی های یلدا و داشتن اوقاتی خوش حافظ خوانی از رسم های قدیم ایرانی ها در این شب است. قالب آماده ویژه درج اشعار حافظ برای این دوره همی ها بسیار مناسب و زیباست. همچنین طراحان گرافیک می توانند از این طرح برای طراحی های خود ایده بگیرند.

فایل PSD چیست؟

فایل PSD یک فرمت ذخیره‌سازی فایل در برنامه Adobe Photoshop است. این فایل‌ها معمولاً برای ویرایش و ذخیره تصاویر دیجیتال استفاده می‌شوند. فایل‌های PSD می‌توانند لایه‌های تصویر، ماسک‌های لایه، اطلاعات تنظیم تصویر و سایر عناصر خاص فتوشاپ را ذخیره کنند. برای باز کردن و ویرایش فایل‌های PSD، برنامه‌های Adobe Photoshop و Adobe Photoshop Elements و همچنین CorelDRAW و Corel’s PaintShop Pro مناسب هستند. برنامه GIMP نیز یک برنامه رایگان برای باز کردن فایل‌های PSD است. اما باید توجه داشت که در شناسایی لایه‌های پیچیده و سایر ویژگی‌های پیشرفته‌ای که ممکن است هنگام ایجاد پرونده در فتوشاپ مورد استفاده قرار بگیرد، چالش‌هایی دارد.

توضیحات تکمیلی

نوع

فایل لایه باز

پسوند

PSD

پسورد

tarahiberooz.ir

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح لایه باز فال حافظ – ویژه شب یلدا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.