آموزش Zmodeler در نرم افزار زيبراش

رایگان

دانلود رایگان آموزش Zmodeler در نرم افزار زيبراش ZBrush

در اين آموزش با ابزار Zmodeler که يکي از مهمترين ابزارهاي مدلسازي سه بعدي در زيبراش است آشنا خواهيد شد، Zmodeler به شما اين امکان رو ميده تا اشکال هندسي پيچيده و مدلهاي پيشرفته سه بعدي را به سادگي مدلسازي کنيد.

دسته ها , , , برچسب ها ,
اشتراک گذاری

توضیحات

آموزش Zmodeler در نرم افزار زيبراش ZBrush

در اين آموزش با ابزار Zmodeler که يکي از مهمترين ابزارهاي مدلسازي سه بعدي در زيبراش است آشنا خواهيد شد، Zmodeler به شما اين امکان رو ميده تا اشکال هندسي پيچيده و مدلهاي پيشرفته سه بعدي را به سادگي مدلسازي کنيد. میتوانید این آموزش را رایگان از طراحی بروز دانلود نمایید. (حجم فایل 386MB)
آموزش Zmodeler در زيبراش – با يادگيري اين ابزار ساخت اشکال هندسي پيچيده بسيار ساده خواهد بود، اين آموزش به تمام علاقه مندان زيبراش پيشنهاد ميشه .

نرم افزار زيبراش ZBrush همواره يک ابزار عالي براي مدلسازي سريع وساخت مدل سه بعدي با جزييات بسيار بالا بوده است. در نسخه هاي پيشين مش پايه با کيفيت پايين به طور معمول در برنامه ديگري ايجاد مي شد و سپس براي افزودن جزييات بيشتر وارد نرم افزار زيبراش ZBrush مي شد ، با ظهور ابزار محبوب ZModeler، شما هم اکنون مي توانيد بصورت باکس مدلينگ در نرم افزار زيبراش مدلسازي کنيد. در اين آموزش ابزارهاي ZModeler ، NanoMeshes و QMesh و ابزار ZModeler براي کمک به مدلسازي کاراکتر آموزش داده خواهد شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش Zmodeler در نرم افزار زيبراش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.