هوش مصنوعی Tome – ارائه و پرزنت پروژه بدون نیاز به پاورپوینت

هوش مصنوعی Tome - ارائه و پرزنت پروژه بدون نیاز به پاورپوینت
Picture of علیرضا زرگران

علیرضا زرگران

خوب امروزه هوش مصنوعی در دینای تکنولوژی غوغا می کند و تقریبا در حال گرفتن همه مقوله های علمی و فنی و تکنیکی در دستان خود است و شما را از هر استاد و مقاله و مطلب روزی بی نیاز میکند!

هوش مصنوعی Tome Ai بسیار خارق العاده هست و شما را از پاورپوینت و همه نرم افزار های ارائه پرزنت و همچنین محتوا و تصویر بی نیاز میکند.

فقط کافیست موضوع مقاله و ارائه ای که می خواهید تقریبا توضیح مختصر را به آن بدهید و هم برایتان اسلاید به اسلاید متن محتوا را مینویسد و هم عکس مرتبط با آن با هوش مصنوعی خود ایجاد میکند!! یا یک داستان بخواهید برایتان بنویسد با اختیار تغییرات در داستانی که نوشته حتی سبک داستان نویسی را هم میتوانید مشخص کنید که با چه سبکی برایتان بنویسد!!

بله واقعا جالب است! حتی برای انتخاب تصاویر هم انواع مختلف دارد که تصویر را بر چه اساسی بسازد، فانتری، واقعی، علمی تخیلی و…

Tome AI چیست؟

داستان‌سرایی مولد در Tome به سازندگان اجازه می‌دهد تا به سرعت و به راحتی داستان‌ها، ارائه‌ها یا طرح‌های کلی را از ابتدا بسازند، با عناوین هوشمند، صفحه‌بندی، طرح‌بندی صفحه و متن صفحه، همراه با گرافیک‌های GPT-3 و هوش مصنوعی.

 

هوش مصنوعی - طراحی بروز

ابزار کاملاً جدید هوش مصنوعی است که می تواند در ارائه پرزنت ها کمک کند. برای استفاده از آن، کاربران فقط باید به طور خلاصه ارائه ایده آل خود را در یک منطقه متنی تعیین شده توضیح دهند. تیم ها می توانند از آن برای بحث در مورد ارائه یک پروژه یا یک برنامه استراتژیک استفاده کنند.

تجربه داستان سرایی مولد در Tome را می توان به لطف ویژگی های هوش مصنوعی آن به خوبی تنظیم کرد. اکنون ممکن است به هوش مصنوعی Tome دستور داده شود که متنی را با حفظ طول آن بازنویسی کند، آن را مختصرتر یا دقیق‌تر کند و مناسب‌ترین لحن صدا (الهام‌بخش، رسمی، غیررسمی، عینی، متقاعدکننده یا بازیگوش) را اتخاذ کند. نوار سریع به روز شده در Tome به کاربران این امکان را می دهد که بین سه نوع خروجی مجزا (ارائه، داستان و طرح کلی) و فرمت های مختلف تصویر (نئو امپرسیونیست، پاپ آرت، فانتزی، سایبرپانک، انیمه و غیره) انتخاب کنند.

 

 

ویژگی های هوش مصنوعی Tome

طراحی آسان را با محتوای پویا و عملکرد قوی ترکیب می کند. هر کسی می‌تواند ایده‌های خود را به‌طور طبیعی با Tome بیان کند، و به آنها امکان می‌دهد از ساخت ارائه‌های پاورپوینت دست بکشند و شروع به داستان‌گویی کنند.

Tome AI چیزهای زیادی برای ارائه دارد، مانند:

  • یک داستان قدرتمند با هر محتوایی بسازید.
  • ایجاد بدون اصطکاک با طراحی جادویی روبرو می شود.
  • محتوای زنده و تعاملی از وب. یکپارچه با Figma.
  • روایت تصویری.
  • قالب ها

چگونه از هوش مصنوعی Tome استفاده کنیم؟

واقعا ساده است. فقط این مراحل را دنبال کنید:

  • از Tome AI دیدن کنید ، “Get Tome را به صورت رایگان” انتخاب کنید و وارد شوید.
  • پس از تکمیل ساخت حساب، از شما خواسته می شود که یک فضای کاری ایجاد کنید.
  • روی “create” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

هوش مصنوعی tome

 

  • یک متن ساده در مورد آنچه می خواهید در PPT در ناحیه تعیین شده قرار دهید تایپ کنید.

 

هوش مصنوعی

 

  • اینتر را فشار دهید تا هوش مصنوعی همه چیز را برای شما انجام دهد. یک ارائه صفحه ای خیره کننده تولید می کند که صفحه اول به عنوان سربرگ (آنچه در متن نوشتید)، بعد صفحه فهرست، و در این مثال 6 صفحه دیگر شامل 6 موضوع جداگانه برای همان متن است.

 

هوش مصنوعی tome

  • اگر می‌خواهید چیزی را در ارائه تغییر دهید، روی قسمتی که می‌خواهید ویرایش کنید، مانند پاورپوینت کلیک کنید.

tome هوش مصنوعی

 

قیمت گذاری هوش مصنوعی Tome

هوش مصنوعی Tome هنگام ثبت نام به شما 500 اعتبار می دهد و اگر برنامه را توصیه کنید، اعتبار بیشتری کسب می کنید. برای سایر برنامه های قیمت گذاری باید با تیم هوش مصنوعی توم تماس بگیرید.

 

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

محصولات



مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.