معرفی بهترین موتورهای رندر برای 3ds Max

علیرضا زرگران

علیرضا زرگران

در اینجا میخواهیم بهترین موتور های رندر برای کار معماری در نرم افزار 3dsmax را معرفی کنیم

  • VRAY

مسلما این نرم افزار بر پایه استفاده از ۳D MAX  و Sketchup به عنوان قوی ترین نرم افزار در رندرینگ و نقطه اوجی در معماری شناخته می شود. اگر از این نرم افزار با عنوان قوی ترین یاد نکنیم، قطعا از بهترین و مهم ترین نرم افزارهای موجود برای رندرینگ است. از مزیت های بسیار مهم در استفاده از این نرم افزار بهای استفاده بسیار منصفانه در مقایسه با نرم افزارهای مشابه است.

    • vray

 

      • AUTODESK REVIT

 

یکی از نرم افزارهایی که در صنعت رندرینگ و معماری بسیار شناخته شده است، دارای یکی از قدرتمندترین موتورهای رندر و طیف وسیعی از texture   و  model هاست. مشتری مداری و تیم پشتیبانی قوی این نرم افزار آن را تبدیل به یکی از اصلی ترین نرم افزارها در معماری و رندرینگ کرده است. این نرم افزار رایگان نیست اما نسخه رایگانی را از طریق Autodesk  در اختیار دانشجویان معماری قرار می دهد.

AUTODESK REVIT

 

 

      • MAXWELL

از دیگر نرم افزارهای قدرتمند و شناخته شده در میان معماران است. این نرم افزار که به صورت رایگان ارایه می شود از قوی ترین موتورهای رندر و مناسب برای طراحی می باشد و از جمله نرم افزارهایی است که مدت زمان زیادی است که به عنوان یکی از موتورهای اصلی رندرینگ به کار گرفته می شود و از تیم پشتیبانی بسیار قدرتمندی برخوردار است که کاربر را در هر مشکلی مربوط به نرم افزار حمایت می کند . از نکات بسیار مهم سادگی  یادگیری این نرم افزار که باعث شده به شدت مورد توجه دانشجویان معماری قرار گیرد.

MAXWELL

 

 

      • CORONA

یکی از نرم افزارهای نوظهور در صنعت رندرینگ که رایگان نمی باشد و حتما باید امتیاز استفاده از آن خریداری شود . از ویژگی های مهم آن استفاده از مدل های پیچیده سه بعدی  ۳d max در این نرم افزار است. اگرچه این نرم افزار با سرعت و قدرت نرم افزارهایی چون VRAY  و OCTANE RENDER  عمل نمی کند، اما از نرم افزارهای حایز اهمیت در رندرینگ و معماری است.

CORONA

 

 

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.