مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام

اینستاگرام
فرشاد کاظمی

فرشاد کاظمی

همانطور که میدانید و ثابت شده است اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان در سال‌های اخیر به شمار می‌رود، و در هر بروزرسانی قابلیت و امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا علاوه بر جلب توجه و رضایت آن‌ها از حریم خصوصی کاربران نیز حفاظت کند.

طبق مواردی که در ‌سایت gottabemobile گفته شده است، و طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، بسیاری از مخاطبین اینستاگرام علاقه و تمایل زیادی برای نمایش وضعیت آنلاین بودن خود و دیگران در این شبکه اجتماعی ندارند و بیشتر آن‌ها عنوان کرده‌اند که چراغ آنلاین اینستاگرام را خاموش و غیر فعال کرده اند.

در این مطلب به آن دسته از افرادی که تمایلی به نمایش و مشاهده وضعیت آنلاین و آفلاین در اینستاگرام ندارند آموزش داده می‌شود که چگونه آن را غیرفعال کنند.

کاربران برای این کار تنها کافیست وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوند، سپس بر روی گزینه سه خط نقطه واقع در سمت راست بالای صفحه پروفایل خود در این شبکه اجتماعی ضربه زده و گزینه تنظیمات (Settings) در قسمت پایین صفحه را انتخاب کنند.

با ورود به قسمت تنظیمات بر روی گزینه privacy و بعد از آن وضعیت فعالیت (Activity Status) کلیک کرده و آن را از حالت روشن به خاموش و غیرفعال تغییر دهند.

 

فضای مجازی

 

بدین ترتیب کاربرانی که علاقه‌ای به نمایش و مشاهده وضعیت آنلاین و آفلاین بودن خود و دیگران ندارند، می‌توانند به راحتی به وبگردی و گشت و گذار در اینستاگرام بپردازند بدون آنکه کسی از ساعات حضور آن‌ها در اینستاگرام مطلع و باخبر شود.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.