فایل لایه باز فتوشاپ – منو آب میوه

18,000 تومان

فایل لایه باز منو آب میوه در ابعاد A4 با فرمت PSD  و قابل ادیت در فتوشاپ در 6 صفحه را میتوانید از طراحی بروز دریافت نمایید.

حجم فایل: 58MB

توضیحات

فایل لایه باز منو آب میوه در ابعاد A4 با فرمت PSD  و قابل ادیت در فتوشاپ در 6 صفحه را میتوانید از طراحی بروز دریافت نمایید. این منو بصورت لایه لایه بوده و تمام قسمت های آن در فتوشاپ قابل ادیت می باشد. از جمله تغییر رنگ تغییر بکگراند و عکس های بکار رفته در کل کار، این طرح به سفارش یکی از آب میوه فروشی های معروف شهر سبزوار طراحی شده است.

نرم افزارهای شرکت ادوبی بسیار قدرتمند در زمینه ادیت و طراحی می باشند که معروفترین آنها فتوشاپ می باشد که امکانات فوق العاده آن همه طراحان گرافیک رامجذوب خود کرده است.

حجم فایل: 58MB

فتوشاپ (به زبان انگلیسی: Photoshop، به معنی نما پرداز ) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، رتوش، ماسک یا دگرگونی تصاویر بکار می‌رود.

کار اصلی این نرم افزار,تدوین و ادیت عکس است که می‌توان با امکانات موجود در این نرم افزار در عکس‌ها تغیرات بسیار زیاد و متنوع ای را به وجو آورد.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای است و توسط شرکت Adobe توسعه یافته‌است که برای ساخت و ویرایش عکس‌ها بکار می‌رود. کاربردهای فتوشاپ را می‌توان گفت بخش عمده ای از محیط اطراف ما را در برگرفته‌است :پوسترهای تبلیغاتی ،کارت ویزیت، لوگو، بنرها، سربرگ‌ها ،رابط گرافیکی نرم افزارها و جلد کتاب و محیط‌های گرافیکی سایت‌ها همگی برای زیباتر شدن همگی باید با فتوشاپ طراحی بشوند

فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش تولید شده‌است. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.[۱] آخرین نسخهٔ رسمی پایدار این نرم‌افزار نسخهٔ هجدهم آن است که در آوریل 2019 منتشر شد و با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌سی 2019 شناخته می‌شود.[۲] (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است). فتوشاپ به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا با افزودن امکانات جانبی اعم از انواع افزونه امکانات آن را گسترش دهند.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فایل لایه باز فتوشاپ – منو آب میوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.