فایل لایه باز طرح لوگو کفش

38,000 تومان

فایل لایه باز آماده طرح لوگو کفش با کیفیت بالا و قابل ادیت در فتوشاپ و ایلاستریتور، این فایل را میتوانید از طراحی بروز دریافت نمایید.

پسوند های قابل استفاده PSD و Ai می باشند که در نرم افزار های گرافیکی مرتبط قابل تغییر می باشند.

حجم فایل: 6MB

توضیحات

فایل لایه باز طرح لوگو کفش با کیفیت بالا و قابل ادیت در فتوشاپ و ایلاستریتور، این فایل را میتوانید از طراحی بروز دریافت نمایید.

پسوند های قابل استفاده PSD و Ai می باشند که در نرم افزار های گرافیکی مرتبط قابل تغییر می باشند. طرح لوگو کفش در این فایل با متن قابل ویرایش قرار گرفته است.

حجم فایل: 6MB

 

طرح یا فایل لایه باز چیست؟

به فایل‌هایی گفته می‌شوند که دارنده فایل به تمامی محتوا و المنت‌های گرافیکی آن طرح جهت ویرایش دلخواه خود و ذخیره نمودن ویرایش‌های خود دسترسی آزاد دارد. در فایل لایه باز گرافیکی شما توانایی این را دارید که متن‌ها، تصاویر، افکت‌ها و تمامی اجزای تشکیل دهنده یک فایل گرافیکی را ویرایش کنید و به میل خود برای چاپ یا هر کار دیگری آن را ذخیره کنید یا حتی از قسمتی از آن‌ها خروجی بگیرید.

 

لوگو کفش اسپورت

فایل لایه باز PSD، فرمت اختصاصی نرم‌افزار فتوشاپ PSD می‌باشد که به طرح لایه بازشناخته می‌شود. به استفاده از این فرمت ذخیره‌سازی طراحان می‌توانند طرح‌های خود را همان گونه که در فتوشاپ وارد کرده‌اند با این فرمت (پی اس دی) ذخیره نمایند و بدون هیچ کم کاستی در اختیار دیگر کاربران قرار دهند تا آنان نیز بتوانند از یه سادگی کارهایی مانند ساخت پوستر، آکهی ترحیم، بنر تسلیت، ینر تبریک، آگهی انتخاباتی و… را بدون زحمت خاصی انجام دهند. در فایل‌های PSD تصاویر با کیفیت بیت مپ (BitMap) ذخیره می‌شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فایل لایه باز طرح لوگو کفش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.