آموزش مدلسازی یک شهر دریایی در Blender

در این آموزش مدلسازی و رندر یک شهر مدرن دریایی در بلندر تدریس می شود. این آموزش را میتوانید رایگان در طراحی بروز مشاهده نمایید.

مشاهده آموزش

حجم فایل با کیفیت 1080 : 619MB

توضیحات

در این آموزش مدلسازی و رندر یک شهر مدرن دریایی در بلندر تدریس می شود. این آموزش را میتوانید رایگان در طراحی بروز مشاهده نمایید.

تمرکز این آموزش بر روی تکسچرینگ و رندر می باشد و با بیان نکات و ترفند های خاص یک رندر حرفه ای با بلندر آموزش داده می شود.

 

 

آشنایی با نرم افزار Blender:

بلندر (به انگلیسی: blender) نرم‌افزار آزاد و متن‌باز در زمینهٔ گرافیک سه‌بعدی و طراحی مدل سه‌بعدی است. این برنامه می‌تواند برای مدل سازی یک الگو، بازکردن UV، شبیه‌سازی مایع، قسمت‌های پوستی، مفصل‌ها و استخوان‌بندی کاراکترها، تحرک‌بخشی و جان دادن به اشیاهای پروژه، پردازش کارها و سایر شبیه‌سازی‌ها استفاده شود. شما می‌توانید از این برنامه برای ویرایش غیر خطی و ترکیب و ایجاد تعاملی بین برنامه‌های کاربردی سه بعدی مثل بازی‌ها استفاده کنید. بلندر در سیستم عامل‌های گنو/لینوکس، مکینتاش و ویندوز قابل اجراست. در ابزارهای بلندر ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند شبیه‌سازی اجسام صلب، حرکت‌های نرم بدنی، مایعات، ساختن شخصیت‌های قدرتمند، و اصلاح قسمت‌های مختلف مبتنی بر ابزارهای مدل‌سازی و ابزارهای انیمیشن، گره بر اساس مواد و ترکیب سیستم و پایتون برای برنامه‌نویسی گنجانده شده‌است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش مدلسازی یک شهر دریایی در Blender”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.