آموزش انیمیشن سازی در Maya و Blender

15,000 تومان

آموزش حرفه ای انیمیشن سازی در MAYA و BLENDER تهیه شده در سایت Linkedln(Lynda) می باشد. این آموزش با استفاده از ابزار قدرتمند این نرم افزار ها به بخش های مختلف و کاربردی آن می پردازد. این کورس آموزشی را می توانید بطور کامل از طراحی بروز تهیه نمایید. حجم فایل: 962MB

لینک دانلود این محصول در دسترس نمی باشد!

توضیحات

آموزش حرفه ای انیمیشن سازی در MAYA و BLENDER تهیه شده در سایت Linkedln(Lynda) می باشد. این آموزش با استفاده از ابزار قدرتمند این نرم افزار ها به بخش های مختلف و کاربردی آن می پردازد. این کورس آموزشی را می توانید بطور کامل از طراحی بروز تهیه نمایید. حجم فایل: 962MB

نام آموزش: Advanced Mechanics in CG Animation

  • استفاده از ابزارهای مطرح برای سرعت بخشیدن به کار
  • انیمیشن بالا رفتن از دیوار در Maya و Blender
  • پالایش حرکات شخصیت ها در واقعی شدن انیمیشن
  • ساده سازی مکانیک پیشرفته در یک گردش کار
  • انیمیشن شبیه سازی یک مبارزه رزمی
  • انیمیشن شبیه سازی بالا رفتن از دیوار
  • وجود تمامی فایل های پروژه
    و…

maya - blender

نرم افزار های مورد استفاده در این آموزش Maya  و Blender می باشد. خود نرم افزار را میتوانید از این لینک و این لینک دانلود کنید.

آشنایی با نرم افزار باندر و مایا :

مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس. ویو فرانت عرضه شده‌است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک (شرکت سازنده نرم‌افزارهای سه بعدی و انیمیشن‌سازی از جمله تری‌دی‌اس‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کردو نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند.

مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل‌سازی و متحرک‌سازی سه بعدی است که به‌طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین‌طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود.

mayaالبته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل‌سازی آن است و در شرکت‌های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی نربز (NURBS) بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و… می‌شود.

توانایی بالا در Rendering که با استفاده از موتور قدرتمند mentalray و وجود Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های شخصی‌سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند.

مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزارهای جانبی به حد اقل می‌رساند.

به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است.

کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه‌نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language) و همین‌طور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته‌اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته‌است.

 

 

 

 

بلندر (به انگلیسی: blender) نرم‌افزار آزاد و متن‌باز در زمینهٔ گرافیک سه‌بعدی و طراحی مدل سه‌بعدی است.

blender 2این برنامه می‌تواند برای مدل سازی یک الگو، بازکردن UV، شبیه‌سازی مایع، قسمت‌های پوستی، مفصل‌ها و استخوان‌بندی کاراکترها، تحرک‌بخشی و جان دادن به اشیاهای پروژه، پردازش کارها و سایر شبیه‌سازی‌ها استفاده شود. شما می‌توانید از این برنامه برای ویرایش غیر خطی و ترکیب و ایجاد تعاملی بین برنامه‌های کاربردی سه بعدی مثل بازی‌ها استفاده کنید.

بلندر در سیستم عامل‌های گنو/لینوکس، مکینتاش و ویندوز قابل اجراست. در ابزارهای بلندر ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند شبیه‌سازی اجسام صلب، حرکت‌های نرم بدنی، مایعات، ساختن شخصیت‌های قدرتمند، و اصلاح قسمت‌های مختلف مبتنی بر ابزارهای مدل‌سازی و ابزارهای انیمیشن، گره بر اساس مواد و ترکیب سیستم و پایتون برای برنامه‌نویسی گنجانده شده‌است.

 

 

 

 

 

 

توضیحات مدرس دوره:

مکانیک پیشرفته در انیمیشن CG
مکانیک – یکی از ستون های انیمیشن – زیست شناسی ، فیزیک و هنر را در یک رشته جذاب ترکیب می کند. در این دوره ، مربی دیوید آندراد شما را به چالش می کشد تا توانایی های انیمیشن خود را گسترش داده و دو صحنه بسیار سرگرم کننده (اما چالش برانگیز) را برطرف کنید: زنی که پارکور را برای صعود از یک دیوار و یک صحنه مبارزه با دو هنرپیشه رزمی حرفه ای انجام می دهد. دیوید نشان می دهد که چگونه این صحنه ها را با یک شخصیت ابرقهرمان سریع و سریع: هیلاری تحریک می کنیم. همراه با کاربرد آسان ، هیلاری برای مایا و مخلوط کن ساخته شده است و شما می توانید به عنوان پرونده FBX فقط در مواردی که می خواهید در برنامه های دیگر او را بچرخانید ، صادر کنید. برای کمک به شما در اجرای این صحنه ها با اطمینان ، دیوید توضیح می دهد که چگونه هر عملی را به ضرب و شتم تقسیم کنید و هر حرکت را اصلاح کنید.

 

 

متن اصلی:

Advanced Mechanics in CG Animation
Mechanics—one of the pillars of animation—combines biology, physics, and art into one fascinating discipline. In this course, instructor David Andrade challenges you to stretch your animation abilities and tackle two very fun—but challenging—scenes: a woman performing parkour to climb a wall, and a fight scene featuring two professional martial artists. David shows how to animate these scenes with a quick, agile superhero character: Hilary. Along with being easy-to-use, Hilary is built for both Maya and Blender, and you can export her as an FBX file just in case you want to take her for a spin in other programs. To help you confidently handle these scenes, David explains how to break down each action into beats and refine each movement.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش انیمیشن سازی در Maya و Blender”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.