آموزش اصول تکسچرینگ در مدل ها برای بازی سازی

18,888 تومان

آموزش بررسی تخصصی Texturing که تهیه شده در سایت pluralsight می باشد. در این آموزش اصول تکسچرینگ ویژه مدل ها در بازیها بررسی میشود. این آموزش را می توانید رایگان از طراحی بروز دانلود نمایید.

نام آموزش: Game Prop Texturing Fundamentals

سر فصل های آموزشی در این دوره:

  • بهینه سازی mesh در بازی
  • آموزش Unwrapping
  • آموزش texturing
  • اموزش ایمپورت مدل در Unity

لینک دانلود این محصول در دسترس نمی باشد!

توضیحات

آموزش بررسی تخصصی Texturing که تهیه شده در سایت pluralsight می باشد. در این آموزش اصول تکسچرینگ ویژه مدل ها در بازیها بررسی میشود. این آموزش را می توانید بطور کامل از طراحی بروز تهیه نمایید. حجم فایل: 2.09GB

نام آموزش: Game Prop Texturing Fundamentals

سر فصل های آموزشی در این دوره:

  • بهینه سازی mesh در بازی
  • آموزش Unwrapping
  • آموزش texturing
  • اموزش ایمپورت مدل در Unity

 

نرم افزار های مورد استفاده در این آموزش 3dsmax , Zbrush , Unity  و Substance Painter می باشند.

نمایش دموی آموزش:

 

توضیحات مدرس دوره:

ایجاد بهترین مدل حمایت برای توسعه بازی های ویدئویی می تواند یک کار پیچیده باشد تا به طور کامل درک شود. Polycounts، unwraps، پخت، بافت ها و بسیاری از چیزهای دیگر که همه باید به درستی تنظیم شوند وجود دارد، در غیر این صورت بازی نهایی شما در بازی ناقص خواهد بود. این دوره، مبانی Text Propaganda Game، به شما کمک می کند تا این مفاهیم دشوار را حل و درک کنید. شما خواهید آموخت که چگونه یک مدل ساده و موثر پلی کم ایجاد کنید و کدام یک از چند ضلعی یا مثلث را باید داشته باشید. شما همچنین می توانید نحوه باز کردن و پخت جزئیات را از مدل پلیت بالا خود را کاملا در نقاش مواد. در نهایت، بافت های نقاشی با استفاده از روش های مختلف رویه ای برای ایجاد یک پرونده ی بازی که می توانید به Unity 5 وارد کنید بافت را ایجاد کنید. در پایان این دوره شما قادر خواهید بود برای ساخت محیط های پیشرفته آماده برای محیط های بازی آماده شوید. . نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5.

 

متن اصلی:

Creating the best prop model for video game development can be a complex task to fully understand. There are polycounts, unwraps, baking, textures, and many other things that all need to be set up correctly, otherwise your final game in the game will look flawed. This course, the Game Prop Texturing Fundamentals, will help you to solve and understand these various difficult concepts. You will learn how to create a simple and effective low poly model and what kind of polycount or triangle count you should have. You’ll also learn how to unwrap and bake details from your high poly model perfectly in Substance Painter. Finally, you will create textures inside Substance Painter using many procedural methods to create a game prop that you can import into Unity 5. By the end of this course you will be able to create detailed props that are ready for game development environments. . Software required: zbrush 4r7, Substance Painter 2, 3Ds Max 2017, Unity 5.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش اصول تکسچرینگ در مدل ها برای بازی سازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.