پروژه آماده CRUD اپلیکیشن با Laravel 9 و React js

رایگان

پروژه آماده CRUD در یک اپلیکیشن با استفاده از Laravel 9 و React js را می توانید از طراحی بروز دریافت نمایید.

 

توضیحات

پروژه آماده CRUD در یک اپلیکیشن با استفاده از Laravel 9 و React js را می توانید از طراحی بروز دریافت نمایید.

Crud به چه معنی است؟ ایجاد، خواندن، به‌روزرسانی و حذف (به انگلیسی: Create, read, update and delete ) که به اختصار (CRUD) نیز خوانده می‌شوند در تمامی زبان های برنامه نویسی بعنوان مفاهیم پایه برای آموزش شناخته می شوند.

اجرای اپلیکیشن

پوشه را از حالت فشرده خارج کنید سپس پایگاه داده و جداول را انتقال دهید، یک سرور را راه اندازی کنید (یا واقعی یا لوکال) و در نهایت اپایکیشن را اجرا کنید.

>> نمایش محیط اپلیکیشن <<

 

 

 

ری اکت ( React js ) چیست و چه کاربردی دارد؟

React یک کتابخانه‌ی قدرتمند است که تحت زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (js) عمل می‌کند. یک کتابخانه‌ی منبع باز یا اوپن سورس (Open-Source) که به کمکش می‌توانید برای برنامه‌های مختلف علی‌الخصوص برنامه‌های یک‌صفحه‌ای (Single-page)، رابط کاربری ایجاد کنید. قابلیتی که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی لایه‌های نمایشی برنامه‌های وب یا موبایل را مدیریت کنید.

یکی دیگر از کاربردهای مهم ری اکت این است که توسعه‌دهنده‌ها به کمکش می‌توانند برنامه‌های تحت وب ویژه‌ای طراحی کنند. برنامه‌هایی که بدون نیاز به بارگذاری دوباره‌ی صفحه (Refresh) می‌توانند داده‌ها را تغییر دهند. با اینکه بسیاریReact را یک فریم ورک فرانت اند می‌دانند اما باید بدانید که از نظر فنی تفاوت‌هایی با فرانت‌اندها دارد و هدف اصلی‌اش جنریت (Generate) یا ایجاد رابط کاربری است.

 

لاراول: فریمورکی قدرتمند برای توسعه وب با PHP

لاراول یک فریمورک متن‌باز و محبوب برای توسعه وب با زبان برنامه‌نویسی PHP است. این فریمورک به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های وب را به صورت سریع‌تر، امن‌تر و با کیفیت بالاتری بسازند.

لاراول چه می‌کند؟

  • ساختاردهی کد: لاراول با ارائه یک ساختار منظم و قابل پیش‌بینی، باعث می‌شود کدهای شما خواناتر، قابل نگهداری و توسعه‌پذیرتر شوند.
  • سرعت توسعه: لاراول با فراهم کردن ابزارها و ویژگی‌های پیش‌ساخته، زمان توسعه را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
  • امنیت: لاراول با ارائه مکانیزم‌های امنیتی قوی، از وب‌سایت شما در برابر حملات مختلف محافظت می‌کند.
  • سادگی استفاده: لاراول با داشتن سینتکس ساده و مستندات کامل، یادگیری و استفاده از آن را آسان می‌کند.

کاربردهای لاراول

  • توسعه وب‌سایت‌های دینامیک: لاراول برای ساخت وب‌سایت‌هایی که به طور مداوم تغییر می‌کنند و به اطلاعات پویا نیاز دارند، بسیار مناسب است.
  • ساخت اپلیکیشن‌های وب: لاراول می‌تواند برای ساخت اپلیکیشن‌های وب پیچیده با ویژگی‌های مختلف مانند احراز هویت، مدیریت کاربران، پایگاه داده و … استفاده شود.
  • توسعه API: لاراول امکان ساخت APIهای RESTful را به سادگی فراهم می‌کند که برای ایجاد سرویس‌های وب و ارتباط بین برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.
  • ساخت سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS): لاراول می‌تواند به عنوان پایه برای ساخت سیستم‌های مدیریت محتوای سفارشی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

توضیحات تکمیلی

نوع

پروژه آماده crud

زبان برنامه نویسی

php, java script

حجم فایل

116KB

پسورد

tarahiberooz.ir

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه آماده CRUD اپلیکیشن با Laravel 9 و React js”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.