هوش مصنوعی نفر اول مسابقه نقاشی!!

هوش مصنوعی
علیرضا زرگران

علیرضا زرگران

شخصی در یک مسابقه نقاشی در آمریکا شرکت کرده! اما نه خودش نقاش بوده و نه نقاشی بلد بوده فقط با دادن یکسری اطلاعات اولیه هوش مصنوعی Midjourney سه نقاشی کشیده که یکی از آنها در کمال تعجب نفر اول مسابقه انتخاب شده!

هوش مصنعی

جالب این است که داوران هم متوجه نشدن این نقاشی هوش مصنوعی است! در صورتی که این شخص صرحتا اعلام کرده عکس ها را با عنوان Midjourney  ارسال کرده است!

وقتی میگوییم آینده از آن هوش مصنوعی است رویا نیست! واقعیتی است که هر روز واقعی تر می شود!

هوش مصنوعی

 

میدجرنی “Midjourney” چیست؟

میدجرنی از جالب‌ترین ورودی‌های موجود در زمینه کوچک اما روبه رشد هوش مصنوعی است. میدجرنی Midjourney، عبارات سرچ شده‌ی کاربر را می‌گیرد. سپس عبارات را با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی اجرا کرده و به الگوریتم اجازه می‌دهد با جداکردن تصاویر منبع و اعمال تکنیک‌های مختلف هنری بر روی آن یک خروجی تصویری به کاربر ارائه دهد.

تصاویر خروجی میدجرنی Midjourney از نظر کیفیت تاحدودی مشابه تصاویر لتیتود وویج “Latitude’s Voyage” (پلتفرمی که بر مبنای آن می‌توانید بازی‌ها و تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد و بازی کنید. این مدل بازی‌ها امکانات نامحدودی دارند.) هستند. با این تفاوت که لتیتود، برای 20 تصویر خروجی، مبلغ 14.99 از کاربر دریافت می‌کند.

کاربران بتا می‌توانند ۲۵ تصویر رایگان را از پلتفرم بتای میدجرنی دریافت کنند. بعداز این ۲۵ تصویر، می توانید برای هر ۲۰۰ تصویر در ماه ۱۰ دلار حق عضویت بپردازید. عضویت استاندارد نیز برای استفاده نامحدود ماهانه ۳۰ دلار از کاربر حق عضویت می‌گیرد. حق عضویت می‌تواند برای یک مجموعه سازمانی نیز ثبت شود.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.