فایل لایه باز تراکت سیاه و سفید و رنگی سالن زیبایی

35,000 تومان

فایل لایه باز تراکت سیاه سفید و رنگی در ابعاد a5 آماده برای چاپ با موضوع سالن زیبایی ( آرایشگاه زنانه)، فایل با فرمت tif و قابل ادیت در فتوشاپ می باشد.

توضیحات

فایل لایه باز تراکت سیاه سفید و رنگی در ابعاد a5 آماده برای چاپ با موضوع سالن زیبایی ( آرایشگاه زنانه)، فایل با فرمت tif و قابل ادیت در فتوشاپ می باشد.

حجم فایل:2.07MB

فتوشاپ (به زبان انگلیسی: Photoshop، به معنی نما پرداز ) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، رتوش، ماسک یا دگرگونی تصاویر بکار می‌رود.

کار اصلی این نرم افزار,تدوین و ادیت عکس است که می‌توان با امکانات موجود در این نرم افزار در عکس‌ها تغیرات بسیار زیاد و متنوع ای را به وجو آورد.

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه‌ای است و توسط شرکت Adobe توسعه یافته‌است که برای ساخت و ویرایش عکس‌ها بکار می‌رود. کاربردهای فتوشاپ را می‌توان گفت بخش عمده ای از محیط اطراف ما را در برگرفته‌است :پوسترهای تبلیغاتی ،کارت ویزیت، لوگو، بنرها، سربرگ‌ها ،رابط گرافیکی نرم افزارها و جلد کتاب و محیط‌های گرافیکی سایت‌ها همگی برای زیباتر شدن همگی باید با فتوشاپ طراحی بشوند

فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش تولید شده‌است. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.[۱] آخرین نسخهٔ رسمی پایدار این نرم‌افزار نسخهٔ هجدهم آن است که در آوریل 2019 منتشر شد و با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌سی 2019 شناخته می‌شود.[۲] (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است). فتوشاپ به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا با افزودن امکانات جانبی اعم از انواع افزونه امکانات آن را گسترش دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فایل لایه باز تراکت سیاه و سفید و رنگی سالن زیبایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.