طراحی UX و UI وبسایت بدون کدنویسی

طراحی UX و UI وبسایت بدون کدنویسی
Picture of علیرضا زرگران

علیرضا زرگران

سایت Vvveb یک ابزار قدرتمند و آسان برای ساخت وبسایت‌ها، وبلاگ‌ها و فروشگاه‌های آنلاین است. طراحی UX و UI این سایت از یک سازنده صفحه قالب‌بندی با قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) برخوردار است که به شما امکان می‌دهد بدون هیچگونه محدودیتی هر صفحه و عنصر را سفارشی کنید. ویرایشگر واقعی WYSIWYG (What You See Is What You Get)، به شما این امکان را می‌دهد که صفحه را به همان شکلی که در ویرایشگر است، ببینید و هیچ تفاوتی نداشته باشد.

 

طراحی سایت

 

Vvveb دارای تمام ویژگی‌هایی است که برای مدیریت محتوا یا فروش آنلاین نیاز دارید. این ابزار شامل پشتیبانی کامل از چندزبانگی، قابلیت‌های پیشرفته تجارت الکترونیک، امنیت بالا و با بازارچه افزونه‌های یکپارچه شده، شما می‌توانید آن را برای هر هدفی گسترش دهید.

علاوه بر این، Vvveb یک پلتفرم تجارت الکترونیک کامل است که قابلیت‌های پیشرفته تجارت الکترونیک را فراهم می‌کند. این ابزار از روش‌های پرداخت متعدد پشتیبانی می‌کند و قابلیت نصب آسان با یک کلیک را داراست. همچنین، Vvveb با تمام نسخه‌های PHP از 7.4 تا 8.3+ سازگار است و از پایگاه‌داده‌های Mysql، Sqlite و PostgreSql پشتیبانی می‌کند.

 

ووکامرس

 

امکانات دیگر شامل مدیریت چند وبسایت یا زیردامنه‌ها از یک نصب، وارد کردن نمونه‌کارها، قابلیت تنظیمات اولیه و وارد کردن دموهای تم هستند. Vvveb یک پروژه متن باز است و استفاده از آن برای همه رایگان است.

 

بدون کد نویسی

 

در کل، Vvveb یک ابزار قدرتمند و آسان برای ساخت وبسایت‌های مدرن است که قابلیت‌های متعددی ترکیب شده است و با استفاده از آن شما می‌توانید وبسایت و بلاگ خود را به راحتی ایجاد و مدیریت کنید.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

محصولات



مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.