روش‌های دانلود از یوتیوب

youtube
علیرضا زرگران

علیرضا زرگران

۱- ربات تلگرام

یکی از روش‌های ساده برای دانلود از یوتیوب برای کسانی که اکانت تلگرام روی گوشی یا کامپیوتر خود دارند استفاده از ربات تلگرام است. ربات تلگرامِ utubebot به‌سادگی لینک دانلود کیفیت‌های مختلف ویدئوی موردنظرتان را در اختیارتان قرار می‌دهد و با یک کلیک روی هر یک از لینک‌ها به‌سادگی ویدئوی دلخواه‌تان را در گوشی یا لپ‌تاپ‌تان خواهید داشت.

۲- نرم افزار ها

روش اولی که با هم مرور کردیم هم برای دانلود از یوتیوب در گوشی و هم برای دانلود از یوتیوب در کامپیوتر مناسب بود، اما روش دوم فقط برای دانلود ویدئوهای یوتیوب از طریق کامپیوتر مناسب است.

  •  نرم افزار اول ۴K Video Downloader  که نرم‌افزاری رایگان ولی عالی برای دانلود ویدئو از یوتیوب است. برای استفاده از این نرم‌افزار ابتدا نرم‌افزار را از این لینک دانلود کرده و روی سیستم نصب کنید. پس از اجرای نرم‌افزار یک صفحه‌ی ساده در برابر شما قرار می‌گیرد، صفحه‌ای که یک فضا برای پیست‌کردن لینک یا همان URL دارد. لینک ویدئویی که مدنظرتان است را کپی کرده و در این فضا وارد کنید. نرم‌افزار امکان دانلود ویدئو از فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلف را به شما می‌دهد و بنابراین می‌توانید خیلی راحت ویدئوی دلخواه‌تان را دانلود کرده و در سیستم ذخیره کنید.
  • نرم افزار دوم  VLC  است این نرم‌افزار متن‌باز به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و با چند مرحله‌ی ساده در ویندوز و مک، عملیات دانلود را انجام می‌دهد. اگر نرم‌افزار VLC را روی کامپیوتر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید. پس از اجرای نرم‌افزار، باید از بخش Network آن برای دانلود از یوتیوب بهره ببرید.

 

3- اپلیکیشن :

  • از محبوب‌ترین اپلیکیشن ها  می‌توان به TubeMate اشاره کرد که البته اپلیکیشن آن به‌صورت رسمی در پلی استور موجود نیست.به‌هرحال می‌توانید اپلیکیشن را به‌صورت مستقیم و به‌صورت پکیج APK از وب‌سایت TubeMate دانلود کنید.

 

4- وب سایت ها :

– با اضافه کردن آدرس یوتیوب کلیپ و ویدئو مورد نظر در باکس جسنجو وبسایت های زیر میتوانید با کیفیت دلخواه اقدام به دانلود نمایید.

vdyoutube.com

youtubeconverter.io

qdownloader.io

qdownloader.net

savefrom.net

 

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.