داستان کوتاه با chatGPT و تصویرسازی با Midjourney

داستان کوتاه با chatGPT و تصویرسازی با Midjourney
علیرضا زرگران

علیرضا زرگران

در اینجا ما با هوش مصنوعی چت جی پی تی یک داستان تخیلی از یک زیر دریایی به شکل کوسه نوشتیم و در هوش مصنوعی میدجورنی عکس و تصاویر آن را ساختیم.

باور کردنی نیست ولی داستان کوتاه با chatGPT و تصویرسازی با Midjourney بسیار راحت خوب و حرفه ای کمتر از چند دقیقه انجام شد.

دیگه امروزه همه هوش مصنوعی پر قدرت ChatGpt را میشناسند که هر متن و نفسیری را به سرعت برای شما انجام میدهد و از طرفی هوش های مصنوعی متعدد دیگری هم هستند که تصویر سازی می کنند که یکی از معروفترین آنها میدجورنی است

داستان با ChatGpt :

موضوع: زیر دریایی تفریحی به شکل کوسه با تکنولوژی پیشرفته

یک زیر دریایی خیلی پیشرفته با طراحی شکلی شبیه به کوسه، به نمایش درآمده بود. این زیر دریایی به عنوان یک زیردریایی تفریحی برای بازدید زیر دریا، طراحی شده بود و با تکنولوژی روز، برای مشتاقان زیادی جذابیت داشت.

اولین سفر این زیر دریایی، برای بازدید از جزیره لاکهید، برگزار شد. با مراقبه و دقت، تمامی توریست ها به درون زیر دریایی وارد شدند. با توجه به طراحی جدید این زیر دریایی، شیشه های بزرگی وجود داشت که به توریست ها امکان می داد با نگاه کردن به آب، از زیر دریا لذت ببرند.

در طول سفر، توریست ها با دیدن صدها گونه مختلف از ماهی ها و جانوران دریایی، وارد دنیای دیگری شدند. ماهی های بزرگ، کوسه های شکارچی و حتی یک نهنگ هم به نمایش درآمده بودند. توریست ها از دیدن این همه زیبایی ها، ذهنشان را با خاطراتی خوش پر کردند.

همچنین، این زیر دریایی، با تکنولوژی پیشرفته ای که داشت، به توریست ها اجازه می داد تا به صورت مستقیم با مخلوقات دریایی در ارتباط باشند. تعامل با ماهی ها، از دیگر لذت هایی بود که توریست ها از این سفر به یاد داشتند.

با پایان سفر، توریست ها با خاطراتی خوش از زیر دریایی خارج شدند. آنها احساس می کردند که به دنیایی جدید و شگفت انگیز سفر کرده اند. این زیر دریایی، با طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی پیشرفته ای که دارد یک سفر لاکچری برای مسافران و توریست ها به ارمغان آورد.

 

تصویر با Midjourney :

زیردریایی تفریحی

 

خوب همانطور که دیدید به راحتی یک داستان با تصویر مرتبط با هوش مصنوعی ساختیم! شما هم میتوانید هر چی در ذهن دارید را با یک داستان یا رمان زیبا همراه با تصویر بسازید.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.