تبدیل چهره جوان به پیر بصورت ویدئو در افتر افکت

رایگان

در این آموزش فوق العاده شما یاد خواهید گرفت چطور یک چهره جوان را پیر کنید و کاملا واقعی ویدئو صورت پیر شده خود را ضبط کنید طوری که برای همه قابل باور باشد!!

این آموزش با نرم افزارهای After Effects, Mocha, Photoshop انجام می پذیرد. که نرم افزار موکا مانند پلاگینی در افترافکت قابل اجراست.

حجم فایل: 118MB

لینک دانلود این محصول در دسترس نمی باشد!

توضیحات

در این آموزش فوق العاده شما یاد خواهید گرفت چطور یک چهره جوان را پیر کنید و کاملا واقعی ویدئو صورت پیر شده خود را ضبط کنید طوری که برای همه قابل باور باشد!!

این آموزش به زبان اصلی بوده و در آن از نرم افزارهای After Effects, Mocha, Photoshop استفاده شده است. که نرم افزار موکا مانند پلاگینی در افترافکت قابل اجراست.

در این آموزش از فیلتر Neural Filters فتوشاپ برای جوان و پیر کردن تصویر استفاده شده که این فیلتر فقط برای نسخه 2021 فتوشاپ عرضه شده و نسخه های قبلی این قابلیت را ندارند.

+این آموزش به زبان لاتین هست اما پیچیدگی خاصی ندارد و بدون فهم زبان هم آموزش روان و قابل فهم می باشد لینک دانلود نرم افزار ها و پلاگین های مورد نیاز این آموزش در فایل همراه آموزش قرار دارد که پس از دانلود می توانید از آن استفاده نمایید تصاویر بخش اول آموزش که با فتوشاپ ابتدا تصویر چهره جوان به پیر تبدیل می شود

 

تغییر چهره

 

چهره پیر فتوشاپتصاویر بخش دوم آموزش که با پلاگین موکا انیمیشن چهره تنظیم می شود

 

انیمیشن چهره

تصاویر بخش سوم آموزش که با نرم افزار افترافکت تنظیمات نهایی جهت خروجی گرفتن از کل کار بصورت ویدئو انجام می پذیرد

 

چهره پیر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تبدیل چهره جوان به پیر بصورت ویدئو در افتر افکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.