ابزار هوش مصنوعی تغییر زبان در ویدئو

ابزار هوش مصنوعی تغییر زبان در ویدئو

امروزه با هوش مصنوعی یادگیری زبان دوم بسیار ساده تر شده است اما پیشرفت هوش مصنوعی به همینجا ختم نمیشه و توسعه آن باعث شده شما بدون نیاز یادگیری زبان دوم بتوانیم با زبان های آلمانی، فرانسوی، عربی و بیشتر از 100 زبان زنده در دنیا صحبت کنید!

فارسی صحبت کن و انگلیسی تحویل بگیر

این هوش مصنوعی میتواند ویدئو و تصویر شما را به زبان مورد نظرت ترجمه کند! حتی حالت لب و حرف زدن را هم اصلاح و به زبان مقصد تغییر میدهد!

در اینجا ما از کانال جناب احسان منصوری در یوتیوب یک تکه ویدئو برش زدیم و آن را به انگلیسی ترجمه کردیم:

تماشای خروجی ابزار هوش مصنوعی تبدیل زبان ها

 

صحبت به هر زبانی با هوش مصنوعی

برای این منظور میتوانید به سایت app.heygen مراجعه کرده و ابتدا با یک ایمیل ثبت نام نمایید و سپس داشبوردی که ابزار های مختلف هوش مصنوعی دارد در اختیار شما قرار میگیرد.

تغییر زبان با هوش مصنوعی

از بین ابزار ها Video Translation را انتخاب کنید و ابتدا ویدئو را از روی دستگاه خود آپلود و سپس Create new Translation را می زنید.

 

ترجمه هوش مصنوعی

 

اکنون از زبان ویدئو خود را مشخص میکنیم و در ادامه زبانی که میخواهیم با آن صحبت شود که در اینجا با توجه به ویدئو خود به ترتیب ما Persian و English را انتخاب نمودیم و مقدار speaker را هم بر روی auto می گذاریم و در نهایت confirm را میزنیم و صبر میکنیم تا ویدئو دوبله شده ما به زبان دوم با هوش مصنوعی آماده شود ( چند دقیقه ای طول می کشد)

 

زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

Picture of علیرضا زرگران

علیرضا زرگران

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

محصولات

مقالات سایت

TOP
حساب شما
No products in the cart.