آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ – لاکپشت زیر آب

آموزش حرفه ای فتومونتاژ در فتوشاپ با استفاده از ابزار های متفاوت این نرم افزار، این آموزش را میتوانید رایگان از طراحی بروز مشاهده نمایید.

توضیحات

آموزش حرفه ای فتومونتاژ در فتوشاپ با استفاده از ابزار های متفاوت این نرم افزار، این آموزش را میتوانید رایگان از طراحی بروز مشاهده نمایید.

فتومونتاژ (به فرانسوی: photomontage) نوعی تکه چسبانی با عکس است. گاه، عکس‌های مختلف را چنان دقیق به هم مربوط می‌کنند که گویی عکسی بطور عادی با دوربین گرفته شده‌است.[۱] گاهی از عکس ترکیبی نیز عکاسی می‌شود تا عکس نهایی یکدستی حاصل آید. تکنیک مشابهی نیز در نرم‌افزارهای ویرایش عکس بکارگرفته می‌شود.

 

 

نرم‌افزار ادوبی فتوشاپ یکی از بهترین و به تعریفی دیگر بهترین نرم‌افزار برای این هنر است ، در واقع میتوان گفت یکی از ویژگی‌های مهم، که فتوشاپ برای آن ساخته شده‌است همین فتومونتاژ است این نرم‌افزار قدرت باور نکردنی به فتومونتاژ داده است که فرد حتی نمی‌تواند تفاوت بین واقعی و ساختگی را تشخیص دهد .

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه ولی مهم به بحث فنی و تخصصی فتومونتاژ در نرم‌افزار قدرتمند فتوشاپ بپردازیم این است که در فتوشاپ ما میتوانیم میزان نور تصویر که به اصطلاح انگلیسی (shadow , mid tone , highlight ) اشاره کرد .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ – لاکپشت زیر آب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.