آموزش طراحی رابط کاربری اپلیکیشن موبایل در Ai

رایگان

آموزش حرفه ای و کامل طراحی رابط کاربری (ui) اپلیکیشن موبایل در نرم افزار ایلاستریتور را می توانید رایگان مشاهده نمایید.

حجم فایل: 119MB

لینک دانلود این محصول در دسترس نمی باشد!

توضیحات

آموزش حرفه ای و کامل طراحی رابط کاربری (ui) اپلیکیشن موبایل در نرم افزار ایلاستریتور را می توانید رایگان مشاهده نمایید.

تعریف UI یا رابط کاربری:

اولین ویژگی مهم هر محیط کاربری این است که کاربر بتواند به سادگی با آن ارتباط برقرار کند. امروزه اپلیکیشن هایی محبوبیت بیشتری دارند که سرعت پاسخگویی بالایی به نیاز کاربر داشته باشند. در این مقاله به بررسی عناصر مهم رابط کاربری خواهیم پرداخت و نکات مهم در طراحی رابط کاربری وب سایت را بیان خواهیم کرد.

UI مخفف عبارت User Interface به معنای رابط کاربری می‌باشد. در بحث فناوری اطلاعات به هرچیزی که از طریق فعل و انفعال با آن، بتوان با صفحه نمایش کامپیوتر ارتباط برقرار کرد رابط کاربری گفته می‌شود.

یک رابط کاربری می‌تواند مجموعه‌ای از دستورها یا تصویر‌ها باشد. در صورتی که ارتباط کاربری به صورت دستور باشد، این ارتباط با درج دستورها توسط کاربر صورت می‌پذیرد و در صورتی که رابط به صورت تصویری باشد کاربر با انتخاب از میان چندین گزینه با برنامه ارتباط برقرار می‌کند.

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک برنامه می‌باشد، چرا که مشخص‌کننده‌ی سهولت یا دشواری یک برنامه جهت انجام پروسه مورد نیاز کاربر است. نوع بصری رابط کاربری که با عنوان GUIs شناخته می‌شود و مخفف عبارت Graphical User Interface است متداول‌ترین نوع رابط کاربری می‌باشد که تعامل با برنامه را بسیار آسان و جذاب می‌سازد.

تمرکز طراحان رابط کاربری بیشتر بر پیش‌بینی این موارد است که کاربر چه نیازهایی ممکن است داشته باشد و تلاش می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که رابط کاربری دارای عناصری است که دسترسی و فهمیدن آن‌ها برای کاربر آسان است.

به طور کلی UI شامل مفاهیمی چون طراحی تعاملی، طراحی بصری و معماری اطلاعات می‌باشد.

1 دیدگاه برای آموزش طراحی رابط کاربری اپلیکیشن موبایل در Ai

  1. ali

    سلام و خسته نباشید بسیار سایت عالی و خوبی دارید خدا قوت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.