آموزش ساخت لوگو موشن در AfterEffects

آموزش حرفه ای و رایگان ساخت لوگو موشن در افتر افکت، در این آموزش لوگو Google بصورت لوگو موشن آموزش داده میشود. که شما میتوانید با استفاده از این آموزش لوگو مورد نظر خود را بصورت موشن شده طراحی کنید.

توضیحات

آموزش حرفه ای و رایگان ساخت لوگو موشن در افتر افکت، در این آموزش لوگو Google بصورت لوگو موشن آموزش داده میشود. که شما میتوانید با استفاده از این آموزش لوگو مورد نظر خود را بصورت موشن شده طراحی کنید.

لوگو موشن چیست؟

لوگو موشن توضیحی از کاربردی ترین انواع موشن گرافیک می باشد که از آن با هدف توضیح صحیح و دقیقی از یک مفهوم یا فرایند استفاده می گردد. در این نوع از موشن گرافیک که افکت های بسیار زیبا با طراحی جذاب و شگفت انگیز خلق می کند به راحتی می تواند توجهات مختلف را به سمت برند، محصول و یا خدمات کاربر جلب نماید.

به جرات می توان گفت لوگو موشن در مقایسه با بسیاری شیوه های دیگر تبلیغاتی طراحی گرافیکی بسیار جذاب تری دارد و در واقع هرچقدر طراحی و ابزارهای به کار رفته در این زمینه حرفه ای تر و جالب تر باشد مخاطبان آن احساس مثبت تر و اعتماد بیشتری نسبت به تبلیغات مربوط به آن دارند.

 

همه چیز درباره طراحی لوگو موشن

لوگو موشن یا همان لوگو گرافیکی و متحرک به عنوان یکی از زیر مجموعه های حوزه طراحی گرافیکی به حساب می آید که با رعایت تمامی اصول و استانداردهای گرافیکی و همچنین با به کار بردن یک سری تکنیک های لازم انیمیشن و پویا نمایی، محیط را برای ایجاد تبلیغات انیمیشن متحرکی در حوزه های مختلف به وجود می آورد.

از جمله اهداف لوگوموشن شیوه تاثیرگذاری بیشتر در مخاطبان، جذب مشتریان و در نهایت معرفی برند، محصول و یا لوگو یک کاربر به تمامی مخاطبان دنیای دیجیتال است.

لوگو موشن  از یک سری نقاشی ها و نشانه های متحرک نام برد که معمولاً از آن ها در فضاهایی از جمله تیتراژ آغازین یک برنامه تلویزیونی، آرم و لوگوی یک پیام بازرگانی و… استفاده می گردد. Motion Logo از ترکیب و تلفیق المان های گرافیکی و موسیقی تولید می گردد با این تفاوت که این بار به جای تبلیغات ویدئویی در جهت معرفی محصولات و خدمات شما کاربران قصد دارند تنها آرم و نشان تجاری‌تان را با همان سبک بسیار زیبای موشن گرافیک به مخاطبانتان در سراسر دنیا معرفی نماید.

البته ناگفته نماند تکنیک های بسیار زیادی در زمینه طراحی این نوع از موشن گرافیک وجود دارند که هر یک با پیروی کردن سبک مختص بود به زیباترین شکل ممکن برند شما را معرفی می کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش ساخت لوگو موشن در AfterEffects”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.