آموزش ایجاد یک اپلیکیشن موبایل با React Native (خروجی IOS و Android)

رایگان

آموزش ایجاد یک اپلیکیشن موبایل با React Native بصورت کاربردی، در این آموزش نحوه ساخت یک پروژه اپلیکیشن با React Native تدریس میگردد. که میتوان دو خروجی ios و اندروید از آن تهیه نمود. این آموزش در سیستم عامل mac ارائه شده است.

حجم فایل آموزش:62MB

توضیحات

آموزش ایجاد یک اپلیکیشن موبایل با React Native بصورت و کاربردی، در این آموزش نحوه ساخت یک پروژه اپلیکیشن با React Native تدریس میگردد. که میتوان دو خروجی ios و اندروید از آن تهیه نمود. این آموزش در سیستم عامل mac ارائه شده است.

حجم فایل آموزش:62MB

و اما React Native چیست؟

ری اکت نیتیو (React Native) یک چارچوب توسعه ی نرم افزاری موبایل است که امکان توسعه برنامه های چند سکویی اندروید و ios را با استفاده از عناصر UI بومی فراهم می آورد. این فریمورک برپایه JavaScriptCore و ترانسفورماتور Babel است. با استفاده از این فریمورک قابلیت های جدید جاوا اسکریپت (+ES6) همچون توابع arrow و قابلیت های async/await در دسترس است.

این فریمورک معروف که برای توسعه  های تلفن همراه استفاده میشود در تابستان سال ۲۰۱۳ به عنوان پروژه ای درون سازمانی در فیسبوک آغاز به کار کرده است. اولین پیش نمایش عمومی آن در ژانویه سال ۲۰۱۵ در کنفرانس Reactjs و در ماه مارس ۲۰۱۵ منتشر شد. فیسبوک فریمورک ری اکت نیتیو را سورس باز و در سایت گیت‌هاب در اختیار عموم قرار داد. از آن به بعد این فریمورک در بین توسعه دهندگان و سازمان‌ها به دلیل توانایی برای تولید برنامه های بومی و رابط کاربری عالی به طور گسترده پذیرفته شد.

در نموداری که در زیر مشاهده می‌کنید، می‌توانید روند رو به رشد فریمورک ری اکت نیتیو را مشاهده کنید. یک سال و نیم پس از انتشار آن، فریمورک ری اکت نیتیو از توسعه اندروید و ios پیشی گرفت :

نیتیو

بنابراین اکنون نباید از این واقعیت تعجب کنیم که بسیاری از برنامه هایی که امروزه استفاده میکنیم بر مبنای جاواسکریپت هستند تا بر مبنای زبان هایی مثل جاوا و کاتلین. برخی از برنامه هایی که بر مبنای جاوا اسکریپ هستند عبارتند از Myntra ، UberEats ،Facebook و Instagram.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش ایجاد یک اپلیکیشن موبایل با React Native (خروجی IOS و Android)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

TOP
حساب شما
No products in the cart.